Jak uwolnić emocje?

Ludzie pytają mnie jak uwolnić emocje? Co zrobić, żeby obniżyć poziom stresu, a zwiększyć odczuwany spokój?

Jest na to wiele metod. Dzisiaj chce zaprezentować jedną z moich ulubionych. Pozwala ona zbudować większy kontakt ze sobą i poczuć ulgę od razu. Jednocześnie jest metodą na zbudowanie lepszego i głębszego kontaktu z własnymi odczuciami.

W powyższym wideo znajdziesz dokładny opis tego sposobu.

Dlaczego warto wiedzieć jak uwolnić emocje?

Wiele osób narzeka, że jest w pewnym sensie niewolnikami własnych stanów emocjonalnych. Część z nich wierzy, że tak już musi zostać. To smutne, ponieważ w rzeczywistości wpływanie na własne emocje jest umiejętnością.

Oczywiście trzeba znaleźć dobre źródło tej wiedzy.

Zdolność do uwalniania emocji czyni nas panami własnego umysłu. Pozwala uwalniać się od kłopotliwych stanów, gdy tego potrzebujemy i uruchamiać stany pozytywne, gdy jest to nam potrzebne.

Czym jest proces uwalniania emocji?

Skąd wiemy, że przeżywamy jakieś emocje. Zazwyczaj odczuwamy je fizycznie w postaci jakiegoś dyskomfortu.

Każdy człowiek odbiera te doświadczenia w inny sposób. Dlatego trzeba poświęcić trochę czasu na zrozumienie jak to zadziała u Ciebie i warto to zrobić.

W ten sposób rozpoznasz jak działa ta część systemu operacyjnego Twojego umysłu.

Proces uwalniania emocji jest w rzeczywistości wpływaniem na własne zmysły w sposób świadomy, bazując na konkretnych umiejętnościach. Jest bardzo wiele metod pozwalających to zrobić. Najważniejsze, żeby poznać pierwsze a następnie zacząć wdrażać je w życie.

Jak przejść przez proces uwalniania emocji?

Procedura jest dokładnie opisana w powyższym wideo. Najlepiej je obejrzeć i podążać za moją instrukcją.

Poniżej przedstawiam skróconą procedurę.

  1. Nazwij temat/stres, z jakim chcesz popracować.
  2. Wyobraź sobie sytuację z tym związaną.
  3. Określ co i gdzie odczuwasz w ciele.
  4. Nazwij te emocje.
  5. Przejdź przez proces trzech kroków: zauważ i uznaj, że te emocje tam są, podziękuj za nie i zaakceptuj je.
  6. Powinna pojawić się ulga. Jeśli nie – jeden z trzech powyższych punktów nie został poprawnie przeprowadzony. Brak akceptacji zablokuje proces.
  7. Następnie zapytaj: Przed czym ta emocja chce mnie uchronić? Jaka niezrealizowana potrzeba kryje się za tym odczuciem?
  8. Zapisz odpowiedzi i znajdź trzy różne sposoby na realizacje tej potrzeby.

Co jeśli mój temat jest dla mnie zbyt trudny?

Są pewne tematy, z którymi nie będziesz chciała pracować samodzielnie. Wtedy pamiętaj, że możesz umówić się ze mną na bezpłatną konsultację i porozmawiać o możliwości pracy indywidualnej.

Możesz zapisać się klikając na tej stronie >>

Komentarze

comments